ثبت و پیگیری شکایات:
چنانچه نسبت به هر یک از خدمات یا محصولات خریداری شده از سایت معترض هستید می توانید نسبت به ارسال و پیگیری شکایت به یکی از روشهای زیر اقدام نمائید:
- ارسال شکایتنامه, اعتراض (با شرح کامل موضوع, اطلاعات کالا یا خدمات خریداری شده) به آدرس شرکت واقع در: تهران, خیابان هلال احمر, خیابان عباسی جنوبی, خیابان ابراهیمی, کوچه درویش پناه, پلاک 20, طبقه اول شمالی
- ارائه شکایتنامه, اعتراض (با شرح کامل موضوع, اطلاعات کالا یا خدمات خریداری شده) به صورت حضوری به آدرس شرکت واقع در: تهران, خیابان هلال احمر, خیابان عباسی جنوبی, خیابان ابراهیمی, کوچه درویش پناه, پلاک 20, طبقه اول شمالی
- ارسال شکایتنامه, اعتراض (با شرح کامل موضوع, اطلاعات کالا یا خدمات خریداری شده) به صورت الکترونیکی به آدرس پست الکترونیکی شرکت: info@zinopars.ir
- ارسال شکایتنامه, اعتراض (با شرح کامل موضوع, اطلاعات کالا یا خدمات خریداری شده) به صورت الکترونیکی از طریق فرم آنلاین موجود در سامانه پشتیبانی شرکت: support.zinopars.ir (کلیک کنید)